رمان تنها عشق حقیقت دارد | برایان ال وایس (تایپ)

ساخت وبلاگ

مشخصات کتاب
عنوان کتاب : تنها عشق حقیقت دارد داستانی از همزادان بازپیوسته
نویسنده :برایان ال وایس
مترجم :زهره زاهدی
تیراژ:5000 جلد
تاریخ چاپ:1384
نوبت چاپ:چاپ دهم
قیمت:20000 ریال

توضیح روی جلد:
داستان ها ادامه پیدا می کند زندگی های گذشته پدیدار می شوند و یک روانپزشک و بیمارانش پیامی را پیش می برد که جهان را دگرگون می کند.
در کتاب قبلی دکتر برایان ال.وایس«استادان بسیار،زندگی های بسیار»، نزدیک به دو میلیون نفر با کاترین آشناشدند: بیمار جوانی که در وضعیت خواب مصنوعی خاطرات چند زندگی در گذشته اشرا به خاطر آورد و با انتقال پیامها، زندگی یک روانپزشک معتبر را متحولکرد.
اکنون دکتر برایان وایس تحقیقات خود رایک قدم دیگر به جلو می راند. او دو بیگانه را تصویر می کند که پیش از آنکهدوباره کنار هم قرار بگیرند، نمی دانستند طی قرنها دوستدار هم بوده اند.او نشان می دهد که چطور هر یک از ما و همه ما روح همراهی داریم که هر باربه جسم آمده ایم دوستش داشته ایم و او در انتظار است تا دوباره به مابپیوندد. دکتر وایس دنیای کاملاً تازه ای را به روی ما در هر کجای اینجهان که باشیم می گشاید، دنیایی که بر مبنای حقیقتی ساده و نیرومند بناشده است


********************************************


تذکر1:سعی می کنم به سرعت کتابو بذارم ولی بعضی مواقع ممکنه نتونم به موقع کتابو تایپ کنم و بذارم که همینجا ازتون معذرت می خوام بیشتر شنبه ها وقت ازاد دارم تایپش رو از فردا براتون می ذارم.
قبل از اینکه این کتاب رو بخرم خیلی در موردش تحقیق کردم این کتاب بر مبنای داستانی واقعی و تکان دهنده است .
تذکر 2: موضوع کتاب و جریاناتی که در آن اتفاق می افتد ممکن است برای عده ای غیرقابل باور و غیر قابل هضم کردن باشد.
من خیلی آروم تایپ می کنم اگه دیدم که دیگه نمی تونم ادامه ش بدم حتما اسکنر گیر میارم و براتون اسکنش می کنم این کتاب تم اش روانشناسیه و البته فکر نمی کنم اینجا توی این سایت کسی زیاد از اینجور کتابا خوشش بیاد ولی به هر حال می ذارمش.
رمان تنها عشق حقیقت دارد | برایان ال وایس (تایپ)
]]> نبود دل...
ما را در سایت نبود دل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شیرین mehdadd بازدید : 3300 تاريخ : 24 آذر 2012 ساعت: 15:30: